четвртак, 7. новембар 2019.

OVO NE ZNATE Dva srpska pilota 90ih ODBILI naređenje da bombardiraju VINKOVCE (HR). Evo o čemu je riječ.

Ratovi iz 90ih su nam svima poznati po ubistvima, razaranju i u općenito najgorem izdanju.






Međutim, od mnogobrojnih loših situacija izdvajaju se i neke druge, kako ih mi zovemo "s druge strane medalje".

To su one situacije za koje se ne zna a koje su također činjenica iz rata.


Prenosimo priču HRVATA Tomislava Ž. koji je napisao sljedeće:

"Kada je bio rat između Srbije i Hrvatske. Dva srpska pilota su trebali ispustit bombu "Krmaču" na Vinkovce koja bi razorila grad. No, oni se nisu slagali s tim i ispustili su bombu u prazno polje. Kao ispriku su rekli da su krivo poslali bombu ili tako nešto. Ah, to ti je tako. Neki nisu htjeli ići u rat ali su morali. Kad mi neko kaže da su Srbi ubijali u ratu (ja sam Hrvat), ja i kažem da nisu Srbi ubijali, ubijali su četnici i oni koji su to morali. Od mene imaš totalnu podršku."








(balkanski--mir.blogspot.com)

Нема коментара:

Постави коментар

UNUCI MILOŠEVIĆA, IZETBEGOVIĆA I TUĐMANA PRIVLAČE PAŽNJU GDE GOD SE POJAVE: Svi znate Slobinog Marka, a evo kako izgledaju i čime se bave UNUKE NAŠIH NEKADAŠNJIH NEPRIJATELJA (FOTO)

Rođeni u doba kada su njihove dede krojile moderne granice Balkana, unuci i unuke Slobodana Miloševića, Franje Tuđmana i Alije Izetbeg...